на слесар¤ 40 вопросов:
тест 1 слесарь
1. ¬каж≥ть, у чому р≥зн¤тьс¤ кол≥сн≥ пари типу –”1 -950 ≥ –”1Ў - 950? (1)
—пособом кр≥пленн¤ п≥дшипник≥в коченн¤;
ƒ≥аметром ≥ довжиною шийки;
Ўорстк≥стю поверхн≥ шийки.
Ќа¤вн≥стю бурт≥в;
2. який пор¤док складанн¤ механ≥зму зчепленн¤ автозчепу —ј-3? (1)
ѕ≥дйомник, замкотримач, замок ≥з запоб≥жником, валик п≥дйомника, болт.
«амкотримач, замок, запоб≥жник, п≥дйомник, валик п≥дйомника;
ѕ≥дйомник, замок, замкотримач, валик п≥дйомника;
3. Ќе п≥зн≥ше ск≥лькох дн≥в накладаЇтьс¤ дисципл≥нарне ст¤гненн¤ з дн¤ вчиненн¤ проступку? (1)
ƒвох м≥с¤ц≥в.
ќдного м≥с¤ц¤;
Ўести м≥с¤ц≥в;
“рьох м≥с¤ц≥в;
4. як≥ види вогнегасник≥в не можна застосувати дл¤ гас≥нн¤ електрообладнанн¤ п≥д напругою? (1)
ѕ≥нн≥;
ѕорошков≥;
¬углекислотн≥.
5. який вид ≥нструктажу необх≥дно провести з новоприйн¤тим прац≥вником до початку роботи безпосередньо на робочому м≥сц≥? (1)
ѕозаплановий.
ѕервинний;
¬ступний;
ѕовторний;
6. ≤з ¤ких деталей складаЇтьс¤ механ≥зм зчепленн¤ автозчепу —ј-3? (1)
–озетка, ма¤тников≥ п≥дв≥ски, центруюча балочка, замок, валик п≥дйомника.
«амок, замкотримач, запоб≥жник, п≥дйомник замка, валик п≥дйомника, болт кр≥пленн¤;
¬аж≥ль, кронштейн, державка, цеп, валик п≥дйомника;
7. якщо догана не зн¤та достроково, то вона д≥Ї на прот¤з≥: (1)
12 м≥с¤ц≥в;
24 м≥с¤ц≥.
6 м≥с¤ц≥в;
9 м≥с¤ц≥в;
8. ¬≥дпустка за перший р≥к роботи надаЇтьс¤ прац≥вников≥ п≥сл¤ зак≥нченн¤ : (1)
6 м≥с¤ц≥в;
11 м≥с¤ц≥в;
3 м≥с¤ц≥в.
12 м≥с¤ц≥в;
9. “ривал≥сть в≥дпустки без збереженн¤ зароб≥тноњ плати на р≥к становить не б≥льше: (1)
10 календарних дн≥в;
20 календарних дн≥в;
14 календарних дн≥в.
15 календарних дн≥в;
10. який вид ≥ склад ресорного п≥дв≥шуванн¤ застосовуЇтьс¤ у в≥зках модел≥ 18-100? (1)
ќдинарну, системи ’ан≥на ≥з двох комплект≥в по с≥м двор¤дних пружин ≥ двох клинових гасник≥в коливань;
ќдинарне ≥з двох комплект≥в по чотири двор¤дних пружин ≥ одноњ ел≥птичноњ ресори;
ќдинарне ≥з чотирьох комплект≥в по чотири двор¤дн≥ пружини ≥ фрикц≥йному гаснику коливань;
ѕодв≥йне. ÷ентральне ≥ надбуксове.
11. ¬каж≥ть ¤к≥ типи кол≥сних пар застосовуютьс¤ в сучасних вагонах вантажного парку? (1)
–”1-950; –”1Ў-950.
–”-950;
–”-1050;
≤≤≤-950;
12. як≥ типи пов≥тророзпод≥льник≥в застосовуютьс¤ на вантажних ≥ пасажирських вагонах? (1)
320;
135, 205-424.
292-483;
13. Ќа ¤к≥й в≥дстан≥ дозвол¤Їтьс¤ прац≥вников≥ переходити кол≥ю поблизу рухомого складу, що стоњть на станц≥йних кол≥¤х? (1)
Ќа в≥дстан≥ не менше 2 м в≥д автозчепу;
Ќа в≥дстан≥ не менше н≥ж 5 м в≥д автозчепу крайнього вагона (локомотива);
Ќа в≥дстан≥ не менше 1 м в≥д автозчепу.
14. який струм смертельний дл¤ людини? (1)
0,1 ј;
0.5 ј.
0,2 ј;
0,05 ј;
15. „ергове п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ на б≥льш високий розр¤д може проводитис¤ не ран≥ше н≥ж через: (1)
Ў≥сть м≥с¤ц≥в;
“ри м≥с¤ц≥;
ƒванадц¤ть м≥с¤ц≥в;
ƒев'¤ть м≥с¤ц≥в.
16. як≥ застосовують в буксах вантажних вагон≥в п≥дшипники коченн¤? (1)
3 кон≥чними роликами.
3 голчастими роликами;
3 сферичними роликами на втулочн≥й посадц≥;
3 цил≥ндричними роликами на гар¤ч≥й посадц≥;
17. “ривал≥сть основноњ щор≥чноњ в≥дпустки становить: (1)
24 календарних дн≥;
27 календарних дн≥в;
31 календарний день.
21 календарний день;
18. „им перев≥р¤ють щ≥льн≥сть прил¤ганн¤ фрикц≥йноњ планки до поверхн≥ боковоњ рами в≥зка модел≥ 18-100? (1)
≤ндикаторним нутром≥ром;
ўупом з товщиною пластини 1 мм.
ќбстукуванн¤м;
19. як≥ гасники коливань застосовують в ресорному п≥дв≥шуванн≥ в≥зк≥в модел≥ 18-100? (1)
‘рикц≥йн≥;
√≥дравл≥чн≥;
“ар≥лчаст≥ ресори.
√≥дрогазов≥;
ѕневматичн≥;
20. яка повинна бути висота ос≥ автозчепу над головками рейок при випуску ≥з деповського ремонту вантажних вагон≥в? (1)
1080...1000мм;
1080...980мм;
1080...1010мм.
1080...1020мм;
21. ’то проводить первинний ≥нструктаж з питань охорони прац≥ на робочому м≥сц≥ з прац≥вником: (1)
особа, на ¤ку наказом (розпор¤дженн¤м) по п≥дприЇмству покладено обов'¤зки з проведенн¤ ≥нструктаж≥в;
безпосередн≥й кер≥вник роб≥т (начальник цеху, д≥льниц≥, майстер, ≥нструктор виробничого навчанн¤, тощо).
≥нженер з охорони прац≥;
м22. —пец≥альне розсл≥дуванн¤ нещасних випадк≥в проводитьс¤ прот¤гом: (2)
10 робочих дн≥в;
3 календарних дн≥в;
строку, встановленого р≥шенн¤м орган≥в ƒержпромг≥рнагл¤ду
10 календарних дн≥в;
3 робочих дн≥в;
23. ¬ ¤ких випадках прац≥вники повинн≥ проходити ≥нструктаж≥, з питань охорони прац≥: (3)
п≥д час прийн¤тт¤ на роботу;
перед допуском до роботи на ≥нших п≥дприЇмствах.
в процес≥ роботи на своЇму п≥дприЇмств≥;
п≥сл¤ зак≥нченн¤ роботи;
24. „и забов¤заний роботодавець в≥дсторонити прац≥вника в≥д роботи у випадку несвоЇчасного проходженн¤ ним медичного огл¤ду ? (1)
н≥;
так;
так, за узгодженн¤м з л≥кувальним закладом.
так, за узгодженн¤м з профсп≥лками;
25. який строк збер≥ганн¤ акт≥в форми Ќ-5 та форми Ќ-1 на п≥дприЇмств≥ ? (1)
прот¤гом 45 рок≥в;
прот¤гом 25 рок≥в;
прот¤гом 60 рок≥в;
прот¤гом 75 рок≥в.
26. Ќа ¤к≥й в≥дстан≥ дозвол¤Їтьс¤ гасити предмети, що гор¤ть ≥ розм≥щен≥ б≥л¤ контактноњ мереж≥, ¤ка не знаходитьс¤ п≥д напругою: (1)
не менше 2,5 м.
не менше 2 м;
не менше 1 м;
27. Ќа кого законом покладен≥ обов'¤зки щодо забезпеченн¤ пожежноњ безпеки на п≥дприЇмствах, установах та орган≥зац≥¤х? (1)
на уповноважених ними ос≥б;
покладаЇтьс¤ на њх кер≥вник≥в ≥ уповноважених ними ос≥б;
на њх кер≥вник≥в;
28. як≥ особи повинн≥ проходити спец≥альне навчанн¤ (пожежно-техн≥чний м≥н≥мум)? (1)
особи, ¤ких приймають на роботу, пов'¤зану з п≥двищеною пожежною небезпекою;
особи, пов'¤зан≥ з п≥двищеною пожежною небезпекою;
вс≥ особи, що приймаютьс¤ на роботу;
29. Ћ≥кв≥дац≥ю пожеж в рухомому склад≥ на електриф≥кованих д≥л¤нках зд≥йснюють т≥льки п≥сл¤: (1)
прибутт¤ п≥дрозд≥л≥в пожежноњ охорони;
отриманн¤ кер≥вником письмового дозволу гас≥нн¤ пожеж≥ ≥з зазначенн¤м в ньому наказу енергодиспетчера та часу зн¤тт¤ напруги;
в≥дразу п≥сл¤ виникненн¤ пожеж≥.
30. який пор¤док д≥й прац≥вник≥в зал≥зничного транспорту у раз≥ ви¤вленн¤ пожеж≥? (1)
негайно пов≥домити про пожежу в пожежну охорону, вжити заход≥в щодо виклику на м≥сце пожеж≥ кер≥вника п≥дприЇмства або ≥ншоњ компетентноњ посадовоњ особи, вжити заход≥в до евакуац≥њ людей, гас≥нн¤ (локал≥зац≥њ) пожеж≥ ≥ збереженн¤ матер≥альних ц≥нностей;
вжити заход≥в до евакуац≥њ людей, гас≥нн¤ (локал≥зац≥њ) пожеж≥ ≥ збереженн¤ матер≥альних ц≥нностей;
негайно пов≥домити про пожежу в пожежну охорону, вжити заход≥в щодо виклику на м≥сце пожеж≥ кер≥вника п≥дприЇмства або ≥ншоњ компетентноњ посадовоњ особи;
31. ѕров≥дник останнього вагона пасажирського поњзда, ¤кий зупинивс¤ на перегон≥, повинен привести в д≥ю ручн≥ гальма ≥ укласти петарди в≥д хвоста поњзда на в≥дстан≥: (1)
800 м
1000 м
1200 м
32. ѕерешкоди на перегон≥ огороджуютьс¤ з обох бок≥в в≥д меж огородженоњ д≥л¤нки переносними червоними сигналами на в≥дстан≥ (1)
250 м
50 м
150 м
33. —игнал "ѕожежна тривога" подаЇтьс¤ групами з: (1)
ќдного довгого та двох коротких звукових сигнал≥в
ќдного довгого та одного короткого звукових сигнал≥в
ќдного довгого та трьох коротких звукових сигнал≥в
34. ѕрац≥вник подаЇ сигнал: рука с жЄлтым сигналом или светофот жЄлтый (1)
прийманн¤ поњзда на головну кол≥ю ≥з зупинкою
прийманн¤ поњзда на головну кол≥ю без зупинки на станц≥њ
прийманн¤ поњзда на бокову кол≥ю чи з зупинкою на станц≥њ
35. який повинен бути вих≥дний сигнал, ¤кщо при в≥дправленн≥ поњзда з в≥дхиленн¤м по стр≥лочному переводу, наступний св≥тлофор - в≥дкритий? (1)
два жовтих вогн≥, один з них, верхн≥й - мигаючий
один зелений ≥ один жовтий вогн≥
два жовтих вогн≥
36. Ўвидк≥сть руху поњзд≥в стр≥лочними переводами, що укладен≥ на зал≥зобетонних брусах, встановлюЇтьс¤: (1)
ѕравилами техн≥чноњ експлуатац≥њ зал≥зниць ”крањни.
ƒержавною адм≥н≥страц≥Їю зал≥зничного транспорту ”крањни.
≤нструкц≥Їю з руху поњзд≥в та маневровоњ роботи.
37. „ас переходу з основноњ системи електропостачанн¤ автоматичного ≥ нап≥вавтоматичного блокуванн¤ на резервну або навпаки маЇ не перевищувати: (1)
1,3 с.
1,5 с.
1,0 с.
38. ’то в≥дпов≥даЇ за стан споруд та пристроњв? (1)
ѕрац≥вники, ¤к≥ безпосередньо њх обслуговують.
ѕрац≥вники, ¤к≥ безпосередньо њх обслуговують та кер≥вники п≥дприЇмств, у розпор¤дженн≥ ¤ких знаход¤тьс¤ ц≥ споруди та пристроњ.
ер≥вники п≥дприЇмств, у розпор¤дженн≥ ¤ких знаход¤тьс¤ ц≥ споруди та пристроњ.
39. ћаксимально допустим≥ на мереж≥ зал≥зниць ”крањни швидкост≥ руху пасажирських ≥ вантажних поњзд≥в, залежно в≥д конструкц≥њ кол≥њ та тип≥в рухомого складу встановлюютьс¤: (1)
ƒержавною адм≥н≥страц≥Їю зал≥зничного транспорту ”крањни.
≤нструкц≥Їю з руху поњзд≥в та маневровоњ роботи.
ћ≥н≥стерством транспорту ”крањни.
40. ѕри проходженн≥ в ремонт чи з ремонту у склад≥ вантажного поњзду моторвагонний рухомий склад ставитьс¤: (1)
” хв≥ст поњзда.
¬ останню третину поњзда.
¬ голову поњзда.
|